3 Ekim 2013 Perşembe

DENİZ FASULYESİ SALATASI


Malzemeler:
* 2-3 demet deniz fasulyesi
* 2-3 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
* 1 fincan limon suyu
* 4-5 diş dövülmüş sarımsak

 Haşlamak İçin:
* Su dolu büyük bir tencere
* 1 çay kaşığı karbonat veya kabartma tozu

Yapılışı: Deniz fasulyelerinin saplarını ayıklayın yıkayın ve su  dolu tencereye kabartma tozunu koyun ve kaynatın, kaynayan suya fasulyeleri ilave edin ve 10-15 dakika haşlayın, haşlanan fasulyeleri sudan çıkartın soğuduktan sonra kalın saplarından ayırın salata tabağına koyun, üzerine yağını, limon suyunu ve sarımsağı dökün ve servis yapın..
Afiyet Şeker Olsun...

NOT:
* Deniz fasulyesi, Deniz börülcesi gibi çok lezzetli bir ottur.
* Salatası çok leziz oluyor.
* Ben ilk defa duydum ve pazardan aldım.
* Deniz börülcesinden farkı kılçıksız olması
* Lezzeti biraz farklı ama çok güzel
* Haşlarken yine tuz koymuyoruz.
* Fazla haşlamayın.

AKSAYANLA AKSAK, SUYA GİDENLE SUSAK.
 

2 yorum:

ilhan dedi ki...

Bir ot delisi olarak ilk defa duydum. İstanbul pazarlarında bulunuyor mu acaba? Teşekkürler bu otu tanıttığınız için çarşı pazar gezeken hep aklımda olacak.

Fransali Gelin dedi ki...

Bu deniz urunlerinden hiç yemedim bu tarz salata olarak hiç yemedim. Bir gun nasip olur insallah :) Elelrinize saglik