16 Nisan 2013 Salı

NOHUTLU PATATES YEMEĞİ

 Malzemeler:
* 4-5 tane orta boy yemeklik doğranmış patates
* 1 tane yemeklik doğranmış kemiksiz göğüs eti
* 1 küçük kase haşlanmış nohut
* 1 tane yemeklik doğranmış kuru soğan
* 1 yemek kaşığı tereyağ veya margarin
* 5-6 tane doğranmış diş sarımsak
* 1 tane küçük küçük doğranmış domates
* 1 yemek kaşığı domates salçası
* 1 tane iri iri doğranmış yeşil biber
* 1 tane kırmızı biber
* Tuz, karabiber, pul biber
 Yapılışı: Geniş  bir tencerede yağın içinde soğanları kavurun,etleri ilave edin iyice kavurun, salçayı koyun biraz daha kavurun, soğanların üzerine diğer bütün malzemeyi koyun, üzerini örtecek kadar sıcak su tuz ve baharatları ilave edin etler pişince yemeği sıcak sıcak servis yapın.
Afiyet Şeker Olsun..
NOT:
* Lezzetli,besleyici klasik bir yemektir.
* İçine koyacağınız tuzun, baharatın miktarları size kalmıştır.
* Ben tereyağla yaptım,siz margarin veya zeytinyağı ile yapabilirsiniz.
* İçine isterseniz havuç ilave edebilirsiniz.
* Yemeğinize sıcak su ilave ederseniz daha lezzetli olur.


ÇOCUKLUK, MANTIĞIN UYKUSUDUR.



 

5 yorum:

günlük yaşamım dedi ki...

tavuğun göğüs etiyle bu yemek harika oluyor elinize sağlık :)

durme durme dedi ki...

Nohut varsa ben de varım:))Nohut olan yemeklere bayılırım. Nefis görünüyor Elinize sağlık. Sevgiler...

ilhan dedi ki...

Patates zaten en sevdiğim sebze. Nohutu da her şeye yakıştırırım ve kullanıyorum olur olmaz her yerde. :)) Onun için bu tarif benim için olağanüstü. Yalnız ben patateste et yerine kıymayı daha çok seviyorum. Bir de yazmadan geçemeyeceğim. Bloğunuzun sonunda yazan," çocukluk mantığın uykusudur" sözünü, " çocukluk ve askerlik mantığın uykusudur" diye değiştirmek istiyorum. Ellerinize sağlık.

pelince dedi ki...

Bu tabak benim olsun :) ellerine sağlık ..

Unknown dedi ki...

çok çok güzel bir tarif ellerinize sağlık mutlaka deniyeceğim