14 Ağustos 2012 Salı

BLOG YAZARLARI BULUŞTUK





5 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

yine şahane bir akşam geçirmişsiniz, olabilmeyi çok isterdim. öpüyorum herkesi
sevgiler zehra ablacım:)

Atike Momini Ziya dedi ki...

herhangi birşey yazılmamış ama fotoğraflar buluşmanın güzelliğini anlatıyor..Rabim hep güzelliklerde güzel insanlarla buluştursun ve yüzünüzdeki tebessüm hiç eksik olmasın... birgün bizede nasip olur inşaallah..:)amin...:)

Keçece dedi ki...

Kızlar süper görünüyorsunuz.
Ama ben çok istediğim hal de gelemedim.Geçici vergi yüzünden mesayi yaptım. OFFFF

Remziye dedi ki...

Zehra abla'cım..emeğine sağlık.sen olmasan bu kadar güzel fotoğraflayamazdık.öpüldün..

özge bayrak dedi ki...

süper! ben bu seferki organizasyona çalışma saatlerim sebebiyle katılamadım, olmayı çok isterdim... güzel bir buluşma, tabii siz güzellerle! sevgiler zehra hanım.