9 Haziran 2012 Cumartesi

ENGİNARLI PİLAV

 Malzemeler:
* 2 su bardağı pilavlık pirinç
* 2 yemek kaşığı tereyağ veya margarin
* 2 tane ayıklanmış doğranmış enginar
* 1/2 demet dereotu
* 1/2 demet maydanoz
*1/2 demet taze nane
* 1 tane incecik kıyılmış kuru soğan
 Yapılışı: Bir pilav tenceresine soğanı ve yağı koyarak iyice kavurun. Üzerine  enginar parçalarını koyun.Islatılmış ve süzülmüş pirinci ilave edin, yeniden kavurun. Suyunu tuzunu koyup pilavı pişirin.
Afiyet Şeker Olsun...

 NOT: Pilavınız pişince kek kalıbında servis yapabilirsiniz.
 * İsterseniz enginarları biraz haşlayarak ilave edebilirsiniz.
* Pilavınızı zeytinyağlı iç gibi de yapabilirsiniz.

HAYAT HAREKET, HAREKETSİZLİK ÖLÜMDÜR

7 yorum:

vişnap dedi ki...

Merhaba ben de bugünlerde değişik pilav yapma isteği içindeydim.İç baklalı pilavda tam karar kılmışken rotamı değiştirip enginarlı yapmaya karar verdim.Ellerinize sağlık

fuat gencal dedi ki...

Merhabalar, ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar..

What's Baking?? dedi ki...

This looks so delicious..glad to follow you too!

Swotpisces dedi ki...

ne kadar iştah açıcı duruyor burdan, ağzım sulandı ...

Canan Demirbağ dedi ki...

Enginarı çok severim nefis gözüküyor,ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik... Kimbilir ne kadar lezeztli olmustur o pilav... Sevgilerimle, afiyetler olsun...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım arkadaşlarım güzel yorumlara gönülden teşekkür ediyorum.Sevgiler sunuyorum....