13 Aralık 2011 Salı

BURSALI BLOGERLER İŞ BAŞINDA


MALZEMELER VE ÖĞRETMEK BİZDEN ÖRMEK ANNELERİMİZDEN" ETKİNLİĞİ İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI SON 4 GÜN........

Etkinliğimiz için 17/aralık/2011 cumartesi sabahı Saat:11.00'da DR AYTEN BOZKAYA SPASTİK ÇOCUKLAR HASTANESİ VE REHABİLİTASYON MERKEZİ'nde olacağız.Nasıl gelinir.?:Heykel'de Ulu camii'nin hemen ilerisinde yeşil başlıklı taksi dolmuşlar hastanenin kapısına kadar getiriyorlar.Ayrıca yine Heykel'den 18-İ,3-İ nolu sarı otobüsler,Çekirge'den de 18-A nolu otobüs caddeye kadar getiriyor.Cadde üzerindeki Dr Ayten Bozkaya İlköğretim okulunun hemen arkasındaki pembe bina hastanemiz.Gelince sorarsanız mahalle halkı ve otobüs şoförleri size yardımcı olacaklardır.Sevgilerle...




4 yorum:

tülin dedi ki...

Ben de orada sizinle olmak isterdim
:(

Unknown dedi ki...

Etkinlikte kolaylıklar diliyorum hepinize..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Aranızdaolmak ne kadar çok isterdim.Süpersiniz

ANNEMİNELİ dedi ki...

Teşekkürlerrrr....