21 Şubat 2011 Pazartesi

MUTLUYUM........


! ! ! ☯ * ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * ☯ ! ! !


Spalandım Rahatladım / Fırsat Bu Fırsat'tan Yılın İkinci Hediyesi başlıklı yazımda "Yorum alanı 21.02.2011 tarihinde kapatılacak tarihinde kapatılacak, soru sormadığım için o zamana kadar gelen yorumları onaylayacağım. 21.02.2011 tarihinde gelen yorumlar kontrol edildikten sonra en kısa zamanda firma tarafından tespit edilip açıklanacaktır." demiştim ve işte beklenen an geldi!Toplam yorum sayısı: 41Hatalı, alakasız ve tekrar yorum sayısı: 14Bu durumda doğru olarak baz aldığım yorum sayısı: 27 olarak belirlendi.8. sırada annemineli ve 19. sırada Beste Ser olduğu iletildi




Sevgili arkadaşıma ve firmaya gönülden teşekkürlerrr..

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Süper bir hediye:)Hayırlı olsun.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Teşekkürlerrr...

Stil Direktoru dedi ki...

Ah benim bal ablam can ablam ne de güzel yorum yazmışsın çok sevindim çok güzel günlerde kullan. Şifa olsun kan olsun .) Kızın Edi .) Muccx

AyçaTuncalı dedi ki...

hayırlı olsuunnnnn